Hillerstorp

Ja, idag fick man inte heller sova länge, utan mamma väckte mig vid 07:00 och då var det ju bara till att gå upp och äta frukost och göra sig iordning. Sedan bar det av till Hillerstorp där vi skulle köpa en massa trädgårdsmöbler. Bilresan var lång och tråkig,  gps:en tjatade om att vi skulle svänga in på någon tråkig skogsväg som vi inte alls hade tänkt att köra över, men det blev ju närmare som tur var. Fast jag avskyr verkligen att åka bil, så för att göra det bästa av situationen försöker man få Albin till att sjunga med lite till cd-spelaren för att liksom fördriva tiden...
Väl framme i Hillerstorp så var det ganska så mycket folk och vi hittade en massa fina möbler och dynor. :) Personalen var jättetrevlig och hjälpte oss med allt eftersom att det blev en hel del  saker... Jag trodde knappt att vi skulle få på allt på släpkärran, men det fick vi. ;)
På vägen hem stannade vi och åt mat och väl hemma igen så var det ju bara till att skruva ihop alla möblerna.

Nu är jag extremt trött och imorgon ska jag ta mig fasen sova läääääänge!!!!!!!! :)

Ha det bra!

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0