Home alone!

Sitter här ensam i lägenheten och har tråkigt, samtidigt som jag gör 1000 olika grejer...

* Försöker överrösta Hägg (som alltid) med musik på högsta volym, hehe... :P

* Packar upp.

* Blev precis färdig med svenska redovisningen, så Frida om du läser det här, så har jag skickat det till din hotmail, så nu får vi nöta hela kvällen, så det blir ett MVG imorgon! ;)

* Svarar i telefonen stup i kvarten; Barometern har ringt 3 gånger nu, på bara en timme! Om dom ringer igen ska jag be dom dra åt skogen!!!

* Har insett att jag inte kommer orka skriva färdigt mitt reflektionsprotokoll ikväll, utan får göra det imorgon istället...

* Nu ska jag börja med kvällsmaten och sedan se på "Talang". :)

/Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0