Johanna har varit duktig! :D

Nu håller jag på med min bokredovisning eller rättare sagt reflektionsprotokollet, kände att det var på tiden. Tror att den/det ska vara inlämnad nästa vecka och det är om man vill ha mer än G alltså VG i slutbetyg. Det sa Susanna klart och tydligt, hon kommer alltså inte sätta MVG på någon...
Lite tråkigt, det hade ju inte varit fel med ett MVG i svenska A med tanke på att jag har haft MVG på varenda prov, men tydligen så har jag varit för dålig på redovisningar eller vad det nu är...
Men jag ska fasen visa henne på det här reflektionsprotokollet och på Fridas och min redovisning om Romeo och Julia nästa vecka att jag är värd ett MVG! :D SÅ DET SÅ! :P

Dessutom har jag varit duktig och packat upp alla mina saker.
Jag har även pratat lite med dom där hemma i "Fliset" och Ussa har börjat att skämma bort mig med jordgubbar nu, så jag har även ätit det till kvällsmat. :P

Nu ska jag gå och dränka mig i hudkräm för jag blir så himla torr efter det här jädrans murbruket och sedan se om det är något roligt på tv:n...

Imorgon är det sooovmorgon! :D

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0