Kalmar

Idag blev det lite shopping i Kalmar. Evelina skulle kolla om kläder till hennes avslutning och först tänkte jag inte följa med eftersom det känns som jag är i Kalmar jämt, men jag hängde med ändån och hade först inte tänkt köpa någonting eftersom att vi ska till Göteborg snart och då kan det ju vara bra att ha lite pengar. :) Men det blev ändå en t- shirt, skjorta och ett par jeansleggings. Jag har varit skeptisk till jeansleggings ett bra tag... Det är jättesnyggt och praktiskt, men jag har haft svårt för om det skulle passa mig, men gud så sköna dom var! :)

Bilden är inte riktigt rättvis men men...



Självklart var jag ju bara tvungen att testa marängswissen när vi var på Mc Donalds. Den var helt okej, men den går ju inte att jämföra med den riktiga! ;)



/Johanna


Kommentarer
Postat av: elin

Du bara handlar och handlar xP

2009-05-23 @ 18:25:17
Postat av: J.M

Haha, är det verkligen så? ;)

2009-05-23 @ 19:55:58
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shopaholic kallas det ;)

2009-05-24 @ 12:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0