Lördag

Hejsan svejsan! :)

Just nu är jag extremt uttråkad och vet inte vad jag ska hitta på. Sitter och lyssnar på musik, samtidigt som jag avreagerar mig på gitarren.

Idag har det inte hänt så speciellt mycket; jag har suttit ute i solen och läst och spelat lite gitarr, samtidigt som jag försökte få lite färg på min bleka hy, det är nästan omöjligt för mig att bli brun, men man kan ju alltid försöka. Det där blev en onödigt lång mening, med onödigt många kommatecken. Hur som helst; jag har även klippt gräset och vi (eller rättare sagt pappa, det var han som håvade) har släppt ut fiskarna i dammen, men en kojkarp var sned. Stackan, han simmar jättekonstigt!

Nu peppar vi inför Eurovision; HEJA SVERIGE!!! :D
(Cirka 4 timmar kvar nu!)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0