Måndag

Idag har det varit en ganska så lugn dag.
Pappa skjutsade mig till bussen och jag passade på att äta frukost i bilen. :P
Först hade vi engelska och såg på film och fick reda på slutbetygen och jag fick VG! :D Gud så glad jag blev! Christian sa att jag hade förbättrats jättemycket och det är ju bra! ;)
Sedan hade vi sista mattelektionen och fick reda på slutbetygen och även där fick jag VG och jag är jättenöjd med det, fast det kanske hade varit snäppet bättre om det hade gått liiite bättre på nationella, men man kan inte få allt! ;)
Efter det var det lunch i två timmar och vi åt först i skolan och sedan så gick vi in till stan och åt mat på Mc Donalds. :P
Vid klockan ett var det föreläsning om "Don´t drink and drive" och efter det slutade vi. :D
Jag gick hem och sedan åkte vi och handlade lite och lagade mat.

Den här bilden blev så himla fin med dessa söta tjejor. :)
Jenny och Frida



Jenny, som fyller 17 år idag! GRATTIS, GRATTIS ! Hoppas att du har haft en jättebra dag! :D





När vi skulle åka och handla hände det en olycka vid Bergaområdet typ; en personbil körde in i en buss, som tur var så blev det inga större skador, men folk blev ju helt galna och körde överallt som idioter för att ta sig fram...



Nu ska jag se på tv:n, äta svenska jordgubbar, plugga och det viktigaste av allt; PEPPA INFÖR IMORGON! Det kommer blir nice bara det blir bra väder! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0