Minnen!



Mamma och pappa städade i förrådet och hittade min overall som Magda och jag hade när vi byggde kojan.
Evelina frågade:
-Ska vi slänga din overall?
-Vilken overall???
-Den som du hade i kojan.
-NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ för fasen släng INTE den!!!!!!!!! Den ska jag ha kvar hela livet!!!!!!

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta (tror att det blev någon blandning av det). Den väcker så många minnen, så det är helt otroligt!
Tiderna i kojan tillsammans med Magda är helt klart de bästa!
Det som är lite roligt är att alla namnen står kvar på overallen, som typ hela Fliserydskolan skrev sista dagen i 6:an.


MINNEN*MINNEN*MINNEN*MINNEN*MINNEN*MINNEN*MINNEN*MINNEN*MINNEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0