Murning

Ja, så var det då vår tur att börja med murning A (som kommer hålla på ända tills 3.an).
Först hade vi lite teori och sedan började vi att arbeta. Uppgiften är att mura ett 90 graders hörn eller vad man nu ska kalla det...

Som jag skrev tidigare så är murning inte riktigt min grej; förra gången vi murade blev mina fogar liiite för tjocka (eller ganska så mycket :P) så då var det ju bara till att riva hela skiten... Ola sa att jag inte behövde det utan bara dom två översta skikten, men jag är envis och vill verkligen göra uppgifterna ordenligt.

Fast den här gången tycker jag att det hittills har gått mycket bättre. :D Så man får väl ge det ett par gånger innan man kan det. ;)



Efter skolan gick jag hem och väl innan för dörren så slängde jag av mig byggkläderna och in i duschen för fy fasen så skitig och varm jag var. Ussa hade även gjort köttbullar så det kunde ju liksom inte bli så mycket bättre. :P

Nu är Johanna tröööööööööööööööttttttttttt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0