Onsdag

Två veckor kvar till skolavslutningen nu! :D

Idag hade vi först engelska och såg klart filmen, diskuterade den och gjorde även ett quiz. Efter det var det rast i cirka 2 timmar, så Jenny och jag gick in till stan eftersom vi inte hade något bättre för oss. Vi letade lite efter "morsdag saker" och jag hittade till slut det jag sökte till mamma, så det blir nog bra! ;) Jag köpte även en jättebillig svart kjol in på Gina. Vi åt även lunch på stan innan vi gick tillbaka till skolan, då det var dags för svenska. Även där såg vi på film och fick reda på slutbetygen och jag fick................................. MVG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D  Jag blev så jäkla glad att jag bara ville skrika min lycka rakt ut och hoppa runt som en studsboll. När jag fick se alla resultat och betyg på allt vi gjort så var det nästan bara MVG, MVG, MVG, MVG och jag fattade det liksom inte! På redovisningen som Frida och jag gjorde skrev hon "Du pratade klart och tydligt och framförde presentationen på ett självsäkert och profisionellt sätt"! :D Hon sa även att mitt reflektionsprtokoll var jättebra och att jag måste ha lagt ner många timmars jobb på det och det var så jäkla skönt att hon verkligen färstod det och att det lönade sig! Detta gjorde verkligen min dag! :D
Till sist  var det trafikkunskap och vi rättade några frågor och sedan slutade vi. :D

Nu ska jag göra någon mat och pluggga!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0