Onsdag

Vaknade av att det ösregnade utanför fönstret, typiskt...
Åt frukost och gjorde mig i ordning och gick till skolan. Först hade vi morgongympa och efter det gick vi ut i regnet och fortsatte med väggfomsbyggnaderna. Vi gjorde ju klart armeringen igår, så idag har vi gjort formlås, börjat bräda in andra sidan och även borrat för formlåsen. Det var dåligt med virke, så när det regnade som mest var vi först tvungna att flytta en hel hög med "30" brädor som var för korta, för under dom låg det "33" brädor. Albin och jag hade sån jäkla tur som slapp klyva den näst sista brädan, det passade nämligen perfekt! Helt omöjligt egentligen...

En bild på våran vägg med armeringen:



När vi skulle sluta så stod det typ sjö i verktygslådan, så verktygen flöt nästan omkring. Det måste verkligen ha kommit ordentligt med regn!
Vi torkade verktygen så gott det gick och sedan städade vi och efter det fick vi sluta.




Efter skolan gick jag och handlade och sedan slängde jag mig in i duschen för man var ju alldeles nedkyld efter en heldag i blöta byggkläder.

Imorgon har vi NP i engelska och det ser jag INTE fram emot!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Pelin

NP suger :)

Men du duger :D

2009-05-07 @ 19:50:53
Postat av: J.M

Ja, fy fan vad svårt det var! HATA NP!



Tur att man duger för någon! ;)

Du är bra du med! :) <3

2009-05-07 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0