Tisdag

Som sagt var; direkt på morgonen hade vi np i matte del 2 och först tyckte man "fasen vad bra det här går!", men sedan blev alltingen bara svårare och jag gav upp (som alltid)...
Aja, det får bli som det blir..
Efter det hade vi rast i typ 2 timmar och Frida och jag var på en intervju vid 11:00.
Sedan hade vi engelska och såg färdigt filmen. På svenskan redovisade vi och Frida och jag var först. Det är fasen bäst att vara först för då lägger man ribban och har inga krav på sig. :P Det gick jättebra och det hoppas jag att läraren tyckte också...
Mitt i lektionen var vi tvungna att springa iväg på en intervju igen. Personerna innan var det inget fel på, men dom kändes ganska så tråkiga, så vi hade ganska så höga förväntningar på den sista. Det var tur det för det var den bästa; jättetrevlig att prata med, många erfarenheter och tyckte även bra om oss tjejer (det är inte alla som kan acceptera oss i byggbranschen). Som tur var så tyckte vi alla likadant och jag hoppas att lärarna är med oss också. ;)
Till sist var det datakunskap och även då redovisningar. Vi var först även då och det gick också bra! :D Vi fick sluta ganska så mycket tidigare, så nu väntar jag på att Ussa ska komma hem med maten. Sedan blir det till att göra färdigt reflektionsprotokollet...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0