Torsdag

Ja, jag kommer inte skriva något intressant precis, men jag har ju inte tvingat någon att läsa min blogg.

Idag var mamma och pappa ute med motorcykeln med "mc-gänget" eller vad man nu ska kalla dom, haha. ;) Då passade jag och Evelina på att slänga ihop en kladdkaka och den blev väääldigt kladdig. :P
Jag klippte även gräset och körde med trimmen och efteråt skakade händerna som bara den! Trodde aldrig jag skulle bli av med det. Jag har även jobbat lite med trafikkunskapen, tro det eller ej! Jag är ju en mästare på att skjuta upp saker och göra det precis i sista minuten...

Kollade precis mejlen och såg att vi hade fått allt som vi ska plugga på till slutprovet i byggkunskapen och det var 21 sidor! HJÄLP! Jag som har fått MVG på alla andra prov... Man har ju lite att leva upp till nu...

PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUGG, PLUGG...

Det ska bli otroligt skönt med sommarlov och bli av med alla prov och inlämningsupppgifter och bara få slutbetygen och vara nöjd! :D

Nu blir det duschen och sedan se på "Bonde söker fru"!

/Johanna

Trodde att den här bilden skulle bli jättebra på Pepzi, men han ser ju jättetrött ut och dessutom var kameran inställd på sport, men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0