Torsdag

Började morgonen med nationella engelska, hör- och läsförståelse. HEJ IG! Fyyyyyyyyyyyy faaaaaaan vad svårt det var! Först hade vi läsförståelse och som vanligt fattade jag ingenting. Sedan var det rast och efter det hörförståelse och precis när Christian skulle sätta igång bandet så gick larmet ute i korridoren. HEJ TINITUS! Dom stängde ju aldrig av det heller så man fick ju sitta där och vänta samtidigt som det tjöt som bara den. Efter hörförståelsen skulle vi egentligen haft byggkunskap, men tydligen så skulle vi ha mätteknik istället. Woldt dissade oss totalt och allt var helt jäkla confused ! Dessutom drog han över på tiden så vi fick sluta 20 minuter senare. Så jäkla typiskt honom!

Efter skolan gick jag hem, men jag hann inte långt förrens jag fick ett sms av Elin. :) Hon hängde med mig hem och hjälpte mig att städa balkongen. Vi var ett riktigt bra team! Vi har bestämt oss för att hoppa av skolan och satsa på en egen städfirma istället. Vilken lysande framtid! :) Städningen var verkligen behövlig; en massa sopor blev det och ett tag hade man bara lust att vräka all skit ner till Hägg. Men resultatet blev väldigt bra i alla fall! TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN ELIN! :D
När vi var klara med balkongen gjorde vi mat medans vi dansade och sjöng och diskuterade en massa saker, Elin fixade med mitt hår och vi var även ute och lekte. ;)

DU ÄR ALLT FÖR BRA DU! :D <3



ALLTID ROLIGT MED DIG! :P



Nu ska jag packa och sedan sova!

GOD NATT!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Pelin

Men det är jag som ska tacka för jag fick god mat :D Och dels det, det är alltid kul med dig :) <3

2009-05-08 @ 14:20:54
Postat av: J.M

Nej Elin, det är jag som ska tacka för allt, så TUSEN TACK! :D <3

2009-05-08 @ 16:27:33
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0