Veckans värsta dag...

Usch, så var det måndag igen... Det hela blev ju inte bättre av att det regnade ute.
Gick upp vid 06:00 och slängde på mig kläderna och gjorde mig iordning. Sedan skjutsade mamma mig till Mönsterås och därifrån tog jag bussen. Tro det eller ej, men det var inte så mycket folk, så man fick sitta ner!

Väl framme i skolan så var det engelska= film. Vi fick även reda på nationella och jag fick VG på alla delarna!!!:D *Överlycklig* Det var ju hur svårt som helst!
Efter det var det matte och ja, vad gjorde vi egentligen??? Fick reda på geometri provet och snackade skit..
Sedan var det lunch och svenska. Vi arbetade med våran redovisning och fick även betyg på våra referatskrivningar och jag fick MVG! :D Det skulle ju inte vara fel med ett MVG i hela svenska A, men jag skulle nog ha tänkt på det tidigare...
Till sist var det datakunskap, men Frida och jag slapp den eftersom vi var med på en intervju med en som har sökt till bygglärare.

Imorgon får vi ingen sovmorgon, utan istället har vi 2 timmars NP i matte, dessutom är det tre intervjuer imorgon också (men vi kan bara vara med på två av dom). Dessutom har vi svenska redovisning och dataredovisning. Vilken härlig dag det kommer bli! NOT!

Nu ska jag göra klart alla svenska arbeten...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0