Äntligen hemma!

Ja, det börjar nu på fyran, men varför jag skrev rubriken var för att jag helt enkelt är "hemma" nu efter en skoldag och träning. :)

Först hade vi ESV och helt ärligt så trodde jag att jag skulle få spunk på det där j*vla photoshop. JAG HATAR DET!!! Gick inte alls bra, men jag var nog inte ensam om att tycka det... :P

Sedan var det lunch; soppa, blä...

Efter det var det dags för idrott och vi spelade innebandy. Det var faktiskt riktigt roligt för en gångs skull. :)

Till sist hade vi ställningsbyggnad och sedan cyklade jag i racefart hem och slängde in en pizzabit i mikron, bytte träningskläder och begav mig sedan mot äventyrsbadet för träning. Det blev AB´s och bodypump och det kändes verkligen att jag inte hade tränat på en vecka för stången var tyngre än vanligt... :P

När jag kom hem hade Ussa gjort mat och nu har jag duschat och ska sätta igång att plugga och skriva vidare på ansökningen om stipendium.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0