B-P-H-U08A...

Ja, det har varit ett väldans tjat om hur man uttalar BPHU08A idag... Jag råkade säga B-PHU08A och det har jag sagt hela tiden, medans tydligen alla andra säger B-P-H-U08A. Förstår ni skillnaden? ;)
Mattias tog ju självklart vara på detta och mobbade mig hela trafikkunskapslektionen och jag få nog bara ta och ge mig och börja säga som alla andra... :P

Vi fick även reda på provet som vi gjorde innan lovet och jag fick VG och jag är väl rätt nöjd, men sen när vi gick igenom dom rätta svaren, så hade läraren rättat lite konstigt och jag tog upp detta eftersom alla hade gjort likadant, men det hjälpte inte för han förstod inte och jag orkade inte ta någon mer diskussion om detta, utan gav mig istället...

Nu ska jag plugga vidare och fixa med lite annat!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0