Tisdag

Hej! :)

Sitter och väntar på att Magda ska komma hem ifrån sin praktik så att vi kan börja med maten för jag är hungrig. :P
Men jag är lite orolig fär henne för hon har inte hört av sig på hela dagen, hon sa att hon skulle göra det när hon fick tid, men hon kanske har mycket att göra...

Idag har vi haft byggteori två lektioner och när vi var klara med häftet som vi har hållit på att arbeta med fick vi sluta så jag är hemma lite tidigare idag. :)

Vi var även i ishallen på idrotten och åkte skridskor! :D

Magda kom hit igår och vi var och handlade, lagade mat, hämtade min hatt m.m. :)

Magda packar upp sina saker...



Pepparsprej är bra att ha på Kalmars gator. ;)



/Johanna


Kommentarer
Postat av: Evelina

Skönt att du fick tillbaka hatten. Har Magda tagit med sig öronproppar? Annars kan det blir svårt att sova med tanke på snarkmonstret :P Ha det bra!

2009-11-17 @ 18:45:26
Postat av: Johanna

Ja, hatten är en av de saker som jag minst vill tappa bort. ;)



Näe, det tror jag inte hon har gjort, men man hör inte Ussas snarkningar lika mycket längre, fast i så fall får vi väl skaffa det...



Ha det bra! :)

2009-11-17 @ 19:46:51
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej hej :D



du får gärna fråga magda från mig var hennes mor köpt pepparsprejet :P



snart syns vi igen :D kommer till fliset i mon :D

ha det bra kram

2009-11-18 @ 17:46:20
Postat av: Johanna

Hej hej! :D



Ja, jag gjorde det, men hon visste inte. ;)

Men jag ska höra av mig om jag får syn på något någonstans. ;)



Kul att du kommer hem! :D Var ju evigheter sen vi sågs!



Ha det så bra! KRAM!

2009-11-18 @ 19:57:05
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0