Gymnasiemässa på Oscarsgymnasiet

Heeeej! :)

Idag var jag med Magda på gymnasiemässan på Oscarsgymnasiet. Hon hade två lektioner med information och layout och även mentortid.

Jag tyckte det var liiite roligt när folk frågade om vi var systrar eftersom vi tydligen är sååå lika. :P

Vi gick även runt och kollade lite på skolan, åt mat och hejade även på några bekanta. Dessutom lyckades Magda få med mig på någon jäkla spiktävling. Man skulle slå i tre spikar var och fy fan vad dåligt det gick, haha.... :P

Börjar tvivla på om jag verkligen har valt rätt program???? :P

Magda vid datorn:



Efteråt blev det Mc Donald´s. :P

Tack för en trevlig dag! :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: josefin

jag tyckte det så riktigt bra ut på spiktävlingen :)

2009-11-14 @ 23:23:59
Postat av: Johanna

Hahah, det tyckte INTE jag... :P

2009-11-15 @ 10:18:53
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0