Lördag

Heeeeej! :)

Jag sitter vid datorn nere eftersom min laggar när Albin sitter och spelar CS vid sin...

Idag var det först innebandymatch; Albin och dom spelade mot Karlskrona och förlorade med 2-4. Däremot skulle dom lika gärna kunnat ha vunnit med 15-4 för i första perioden hade dom verkligen övertag och hade nog minst 30 skott på mål och dom spelade verkligen hur bra som helst, men dom har en sån jäkla otur med att få in bollen i mål...

Magda har även varit här en sväng och vi har fikat, pratat och självklart dansat. :P Dags för nya danser igen åt båda grupperna och det är verkligen inte lätt att sätta ihop danser för barnen är ganska så krävande och vill ha svåra danser. :P

Men vi har fått ihop lite nu, en början i alla fall. ;) Till stora gruppen blir det EMDs Baby Goodbye och till den lilla Britneys Overprotected. Och det är inga lätta steg... Magda och jag har inte ens lärt oss dom än! Men vi jobbar på det. ;)



Minns dom gamla goda tiderna, då det var Britney Spears som gällde. Älskade henne och hennes låtar och stod jämt och dansade inne på mitt rum och när det var klassens timme, så var det det som gällde. :P Allt som allt blev det två konserter i Globen med henne och dom var ju så himla bra. Minnen för livet, helt klart.
Men sen nånstans kom Jill Johnson in i bilden...hmmm, långt ifrån Britney. :P

Nu blir det körslaget!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0