Måndag

Hej! :)

Ny vecka igen och idag hade vi först religion och då hade Micke lite genomgång och sedan fick vi arbeta själva inför provet på torsdag.

Efter lunchen var det svenska i två timmar och nu håller vi på med argumentation och vi arbetade med en tidningsartikel och sedan skulle vi välja ett ämne som vi ska argumentera om. Från början visste jag inte riktigt vad jag skulle prata om, men det får bli alkohol. Det är typ det jag är mest emot, men självklart så finns det ju motargument där med, men ja är i alla fall starkt emot det. Sen tycker jag att det är ens eget val om man vill förstöra sig med det eller inte... Men men, det blir nog bra! ;)
När jag hade valt ämne så gick Sara (läraren) iväg och efter ett tag kom hon tillbaka med en tidningsartikel "Alkohol- det sunda giftet". Ehhh, hur tänkte hon där? Jag ska ju inte argumetera för alkohol, utan EMOT... :P

Nu har vi precis ätit mat och jag ska cykla iväg och träna nu! Får cykla lugnare den här gången så att jag inte kör i igen. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0