Måndag

Hej! :)

Idag skjutsade pappa mig till bussen i Mönsterås och jag var framme i Kalmar runt niotiden, så jag hann till lägenheten och lämna av lite grejer.

Nu har vi byggvecka igen och vi jobbar med lite olika saker; några bygger ställningar, sätter gips, snickrar takstolar och jag hamnade på trappformen tillsammans med Andreas. Det är väldigt invecklat och idag var jag typ helt borta eller något för jag fattade inte mycket.... Och när vi frågade läraren om vi hade gjort rätt, så sa han att det såg bra ut. Sedan efter en stund säger han att vi har gjort fel och måste göra om allt...
Jaja, det blir nog bra när det blir färdigt! ;)

Nu har vi precis ätit mat och jag ska hoppa in i duschen nu. Det blev ingen träning ikväll heller för jag känner mig inte riktigt pigg och jag har ingen större lust att borta ifrån skolan den här veckan.

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0