Race i skogen! :D

Mamma och jag är nyss hemkomna ifrån Sibbetorp. Vi var och hälsade på Glenn och Jeanette. Dom håller på att göra om vardagsrummet, så pappa är där ute och hjälper dom lite. Pappa startarde även upp min bil, som inte har varit igång på över två månader, men den gick i gång så fint så. Skönt att kunna lita på han! :D Jag körde några vändor upp i skogen och innan vi skulle åka hem hängde även mamma med en sväng ut på vägen och det var mörkt och dimmigt och mitt lyse är ju inte så värst bra, så vi såg typ ingenting och hittade ingen väg att vända på, utan fick fortsätta ända fram tills avtagsvägen vid Välebo eller vad det nu heter... Men hem kom vi i alla fall, hahah. :D





/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0