Regn, regn, regn...

Oj, igår var det besöksrekod här på bloggen, roligt! :D Släng in en kommentar så blir jag ännu gladare! :D

Det har regnat hela dagen och när jag kom fram till skolan var jag dygnsur...

Först hade vi svenska och Sara var tydligen inte där, utan vi hade vikarie och satt och såg klart på filmen i hörsalen; Elisabeth. Fy fasen så dålig! Det hela blev ju inte bättre när vi fick ett papper på 25 frågor efteråt... Jag började fundera på om jag hade sovit hela filmen, men det hade jag nog inte för det var typ ingen som fattade och den stackare som gjorde det, blev avskriven av 24 andra elver... :P

Sedan hade vi religion och skrev prov och jag tror det gick bra. När jag satt och skrev på första frågan så kommer läraren fram och säger att jag inte behöver skriva så mycket... Näehe tänkte jag, ska strunta i att skriva det här överhuvudtaget då eller???:P

Vid 11:00 slutade jag eftersom vi som är klara med Astar inte behöver gå på trafiken, utan får närvaro ändån. :) Egentligen ska vi sluta vid 15:00. :P

Nu hade jag tänkt att göra pannkakor, MEN jag hiitar inte decelitermåttet! Har letat överallt! Hägg har väl varit i farten igen, antar jag...

Ha en bra dag!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0