Så var man här igen!

Ja, i Kalmar alltså. ;)

Och det är iiiiiiiisssssssssskaaaaallllt i lägenheten... BURR!

Började vid 10:00 idag, som alla andra måndagar och först hade vi religion. Micke gick igenom lite, vi arbetade lite och sedan fick vi sluta. Det blev alltså en lång lunchrast och först åt vi; fisk och stenhårda potatis (jag överdriver INTE!). Sedan gick vi till Maxi en sväng och lyckades tappa bort Mattias. Hur fasen kan man tappa bort någon på Maxi kan man ju undra...men jo, det går ju antagligen då. ;) Vi hittade honom till slut och sedan var vi en sväng och kollade i skoaffären och Sonny skulle prova ett par skor på skoj och då passade Mattias och Simon på att gömma hans andra... Lätt att hitta sin egen sko i en skoaffär! ;)

Till sist var det svenska i två timmar och vi skulle se på film. Det krävdes 45 minuter och två andra lärare för att få igång den... :P

Nu har vi ätit mat och jag har även packat upp alla mina saker och ska iväg och träna nu! :)

/Johanna


Kommentarer
Postat av: ina

ha en bra dag .D

2009-11-03 @ 09:50:44
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kunde ni inte charma mattanten så att ni fick bättre potatis ;) Vilken film såg ni på?

2009-11-03 @ 10:24:56
Postat av: Johanna

Kul att ni kommenterar! ;)



Näe, tyvärr gick inte det igår. Jag tror inte att det var någon av oss som åt upp potatisen..



Elisabeth heter filmen, urdålig...

2009-11-03 @ 20:32:40
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0