Spruta...

...ja, nu har även jag tagit den omtalade sprutan.

Som tur var så slapp jag att se den där äckliga saken, i så fall hade jag väl svimmat eller nått. Känslig som jag är... :P

Efteråt så var armen stenhård och jag kunde knappt röra den och på svenskalektionen trodde jag att jag skulle spy eller nått... Fick yrsel, kallsvettades, frös, hade huvudvärk och armen ville man ju bara amputera bort. Sara frågade typ tre gånger: "Är allt okej Johanna, du ser lite blek ut?". Hon sa att jag fick gå hem om jag kände för det, men jag stannade kvar...

Nu mår jag som tur är mycket bättre, så nu ska jag ta en varm dusch och sedan börja med maten tills Magda kommer hem vid 19:00!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0