Tisdag

Hej! :)

Jag har fortfarande ont i armen sen sprutan igår, men det går väl typ över lagom tills jag gifter mig eller nått... ;)

Idag hade vi först ESV i två timmar och ritade hus.

Efter det var det äcklig lunch, alltså maten blir bara värre och värre... Det var falukorv och potatis och Mattias hittade även rotmos och något äckligt kött som stank pyton och såg skitäckligt ut! Jag överdriver inte...
Tur att det finns knäckebröd och rivna morötter i alla fall. :P

Sedan var det idrott och vi skulle ha klättring. Det gick ju bra med en ond arm, men upp kom jag i alla fall och ner med för den delen... ;)

Till sist var det teori i ställningsbyggnad och vi hade genomgång som vanligt och sedan slutade vi.

Nu ska jag ta ut lasagnen ur ugnen för Magda kommer hem när som helst! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0