Byggteori och livräddning!

Hejsan!

Jag är hemkommen ifrån skolan nu och idag hade vi först teori i liftutbildningen och jobbade färdigt med boken, så det blir prov på det snart.

Sedan hade vi lunch och maten var äckligare än äckligast, isterband! Fyyyyyy!

Efter det var det dags för idrott och simmning i simhallen. Vi hade livräddning, jag tror inte vi skulle haft det egenetligen, men det var så många som hade missat det i ettan (bland annat jag), så vi räddade varandra på olika sätt och skulle även dyka och hämta upp en docka. Det är en stor lättnad att ha livräddningen avklarad för om man inte gör det får man IG i idrott och tydligen så ska man bara ha det i ettan,annars får man dte som rest och får göra det på en resursdag, men nu slipper jag ju det! Lite tur ska man ha ibland! ;)

Till sist hade vi byggteori och sedan slutade vi!

Nu ska jag göra mat och städa lite.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0