"Tjejleeding"

Jag måste bara berätta en liten grej som hände igår i sporthallen... ;)

Världens sötaste, lilla pojk; Monne kom och satt sig bredvid mig och började prata om innebandy m.m. Sedan frågar han om det är min kompis som sitter bredvid mig. Jag svarar att det är min storsasyster och då bara kollar han på Evelina lite fundersamt... Sedan förklara jag att vi är ju typ grannar och ja, det visste han ju och skulle visa precis vad han bodde och var vi bodde och pekade med handen; "Jag bor här och du bor där". ;)

Men sedan frågar han om min kompis är hon som också leder "tjejleedingen". Jag svarar att ja, det är hon. ;)

Efter ett tag säger han stolt; "Jag vet varför det heter "tjejleeding, det är bara för att det är tjejer med!".

Hahah, så gullig...

Så kan man ju också uttrycka det och vi var ju ett cheerleadinglag från början, men nu har det bara blivit dans, men ändå så säger dom flesta cheerleading. :P Men "tjejleeding" det var något nytt! :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0