Torsdag

Heeeej! :)

Idag blev Andreas och jag klara med våran trappform och Lasse tittade på den och sa att det kunde liksom inte bli bättre och det fanns därför inget att klaga på, så han sa: "Det här är ju högsta betyg, helt klart!" Han tyckte även att vi hade jobbat på jättebra och hade haft ett bra sammarbete eftersom vi blev klara så snabbt. :D

Sedan började vi riva formen och det var ju en hel del spik att rensa. ;)





På morgonen kom det även två män ifrån Bosch och pratade om deras verktyg och hade med sig en massa som vi fick titta på och på eftermiddagen kom det även två andra och pratade lite gips.

När vi var klara med rivningen fick vi köra bomliften, så nu har jag det gjort också! :D Jag har varit höjrädd, men som tur är så har det blivit bättre nu, men jag tänkte att jag kommer ju få svindel när jag ska upp på 11 meters höjd i den gungande korgen, men det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde. :D Först så skulle man ner med en aluminiumburk hängades i en lina, i ett rör, i fyra olika hörn. Sedan skulle man upp ända till taket och skriva sitt namn på klasslistan. :)



Svårt, men det går. ;)





Sedan var jag hemma en snabbsväng och bytte om och cyklade sedan iväg och skulle träna, men framme vid jenny Nyströms skolan drar jag i backen i 110km/h med cyklen... Dom håller på att dra fjärrvärme där så det är grusväg där nu och när jag skulle upp på trottoarkanten, så slirade jag och bara flög i all världens fart fram över cykeln och ner i gruset... Faaaaaaaaaaaaans jävla skit kom det ur mig och så vände jag hem igen eftersom jag var hur grusig som helst och hade skrapat händerna och såg ut som bara den... Det blev alltså inte 2,5 timmes träning, utan istället en varm dusch och nu kommer Ussa hem med kinamat! :P

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0