Torsdag

Heeej! :)

RUGBYDAGEN alltså! :)
Vi håller självklart alla tummarna vi kan för KAGG och hoppas på DUBBELSEGER!!! :D

Jag ska inte gå på rugbyn, känns som det är lite för mycket pengar för en sån grej, men Magda och jag ska gå på festen på Palace efteråt tillsammans med Emma och om hon fick med sig någon mer. :)

Jag är glad om jag får gå ut och ha roligt och dansa med mina fina vänner UTAN att behöva ta hand om onyktra personer som knappt vet vad dom heter och måste ha hjälp med att stå upp, så att alla glor runt omkring och man håller på att skämmas ihjäl och måste blanda in polisen m.m...

Näe fy, jag har gjort det en gång och aldrig mer. Nästa gång ska jag struta i om personen håller på att däcka, trilla i sjön eller bli utnyttjad av andra... Alkohol ställer bara till med en massa problem och det är så fruktansvärt onödigt...

Jag tror det kommer bli riktigt roligt ikväll! :D

Idag slutade vi vid 11:30 eftersom trafikkunskapen är inställd, så jag ska snart iväg ut till Hansa City och äta lunch med Magda på IKEA. :D

Ha en fortsatt trevlig dag! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0