Torsdag

Heeej! :)

Ikväll blev det två och en halv timmes träning. Har ju inte tränat på en vecka p.g.a förkylning så det var verkligen behövligt! :P



I skolan flöt arbetet med trappformen på bra och idag hade vi även en annan bygglärare, så det gick lite bättre då! ;)     

Och både Tommy och Mats har varit på mig nu om att jag ska börja fundera på praktikplats. Vi har det dom två sista veckorna i tvåan och dom tycker att jag ska hitta en så bra plats som möjligt och det är ju självklart att jag vill det, men sen vet jag inte om jag vill vara i Kalmar, Mönsterås eller Oskarshamn??? Och om jag vill vara på en liten eller stor firma??? Mats tycker att jag ska vara på en liten för då får jag kanske göra mera saker medans Tommy tycker att jag ska vara på en stor byggfirma, som typ Skanska. Det är ju inte lika lätt att hitta en bra plats när man är tjej, tyvärr...Jag blir bara mer och mer förvirrad!

Vi slutade runt fyra så jag var hemma i en kvart och slängde i mig lite mat och bytte om. Sedan var det ju då träning! ;) Nu ska jag packa klart (blir till att åka buss imorgon) och greja med lite annat!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0