Trött och hungrig...

Jag höll inte på att komma iväg till träningen för vem tror ni inte att jag möter i trappuppgången??? Jo, Hägg såklart! Han skulle stanna och prata om allt mellan himmel och jord, men jag sa att nu måste jag verkligen iväg och då gav han sig, men det tog ju ett tag...

Nu är jag helt slut efter två och en halv timmes träning och hungrig med, men nu har jag gjort baugette och pressat apelsin juice, som jag ska vräka i mig. :P Jag tror jag är inne på mitt fjärde glas med apesinjuice idag, så jag börjar nog bli liiite smått beroende...

Dessutom tror jag inte att jag mår riktigt bra för Ussa har köpt hem choklad, MEN jag har inte rört den!!! :O

Och imorgon är det FREEEEDAAAG! :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0