BPHU08A

Idag kom skolfotona och jag är faktiskt nöjd, med tanke på att det kunde ha blivit värre... ;)



Och ja, då kanske ni undrar hur det egentligen är att gå i en klass med bara killar...
I ettan gick jag med tre målartjejer, men sen fick vi byta klass när vi valde inriktning. Trä/ husbyggnad då i mitt fall. ;)
Jag var fundersam hela sommarlovet om hur det egentligen skulle bli i en klass med 24 killar och om jag överhuvudtaget skulle komma in i gruppen. Men nu har det blivit så himla bra och alla är jättesnälla och trevliga. :D Det blev verkligen över mina förväntningar... Men visst, det är ju klart man tycker mer om andra och tvärtom, men jag trivs verkligen jättebra! :D Det viktigaste är ju såklart att man känner att man har valt rätt utbildning, men man måste nog trivas med klassen också för att allt ska funka och ja för min del så kan det nog inte bli bättre! :D



Nu blir det dansträning i två timmar! :D

/Johanna

Kommentarer
Postat av: frida

Nej vad söt bild på dig! :) herregud. Han lyckades bra med dig :P Jag ser ut som om jag gjort något fuffens hela natten typ ;) okej, jag hade sovit 2 timmar den dagen men aja, heheehhe. Kul, jag har varit på väldigt bra humör idag, kan det vara för att jag fick en pratstund med dig i morse? ;)

2009-10-17 @ 00:43:40
Postat av: Johanna

Hahah, tycker du det? :P Du är ju för rolig du! Du blir ju alltid bra på bild, så dom är säkert jättefina! :)Måste få en liten bild på dig sen! ;)

Ja, jag var också på bra humör igår och jag tror säkerligen att det berodde på att jag fick träffa dig! :D <3

2009-10-17 @ 16:19:07
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0