Bruten näsa?!

Hahah, ja tisdag igen alltså! ;)

Idag hade vi först ESV och då fick vi uppgift att gå ut och fota olika byggnader och när kamerorna kom fram blev det värsta papparazzifotograferingen i klassrummet... :P Killarna tog kort på allt och alla...

Vi var i olika grupper och delade på kamerorna och Kristoffer och jag cyklade bort till slottet och konstmuseét och tog lite kort. Några bilder som jag tog med min Iphone, dock inte alls så bra som dom vi tog med kameran:














Efter lunchen var det dags för idrott, inomhus för första gången den här terminen, något positivt i alla fall. ;) Vi spelade handboll och när vi skulle stå på två led och passa till varandra och sedan springa till andra sidan, så skulle Stigson passa till mig, men istället smashar han den rakt i facet på mig, med typ all kraft han har... Min första tanke var: "Okej, nu är det något som inte stämmer... tror den är bruten eller nåt." Men som tur var, så var den inte det. :P Dom tyckte att jag skulle gå och sätta mig och ta det lugnt, men i helvete heller tänkte jag och gav allt jag hade sen istället... ;) Jag var ju knallröd i hela ansiktet och killarna fick sig ju ett gott skratt om man säger så... Det konstiga var ändå att jag inte fick näsblod. :P

Till sist hade vi ställningsbyggnad och fick även sluta lite tidigare, så då cyklade jag hem och mamma, Evelina och Albin kom och hämtade mig i lägeneheten. Vi åkte in till stan för Albin skulle ha skor och det blev även lite god mat. :P

Nu ska jag läsa lite till på trafiken och sedan sova!

PUSS & KRAM!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0