Dans...

Ja, mycket dans är det och ännu mer lär det bli! Känns som det blir mer och mer att hålla koll på ju fler vi blir... Snart är vi ju 40 stycken i båda dansgrupperna! Det är galet, men kul. :) Fast det går ju inte kom ifrån att det vilar ett stort ansvar på Magdalena och mig både var det gäller danserna och självklart barnen. Men jag tycker det är värt alltihop för man får igen så mycket utav barnen. :D

Idag har Magda och jag gjort klart dansen inför morgondagens träning. Det är grymt svårt att komma på steg ibland och få ihop takten och det, men jag tror vi har löst alltihop nu! :D

Dessutom är det nu säkert att Magda kommer få praktisera på Cubus i Kalmar, så då ska hon bo hos mig i fyra veckor! :D Jätte, jätte, jätte, jätte, jätte, jätteroligt!!!! :D :D :D

Mamma, Evelina och Albin sitter bänkade framför tv:n och ser på "Jag vet vad du gjorde förra sommaren...". Men den tänker jag inte se för så måste jag sitta uppe och se hela för annars drömmer jag slutet själv. :P Dessutom är jag så himla trött, så det blir nog till att sova snart för imorgon blir det dansträning vid 11:00! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0