Hej, jag är en pingvin! :P

Idag var vi alltså och lånade Albin Magnussons frack, som farmor har tagit hand om. Alltså, inte min lillebrors utan farfars fars. Den är i jättefint skick och farmor har även kvar hatten till i orginalask och även den är fortfarande i jättefint skick, trots att den har över 70 år på nacken. Jag har bett om att få ärva både fracken och hatten och tyvärr är ju byxorna ganska så mycket förstora och västen också, så jag får ta egna jeans och väst på lördag, då vi har dansuppvisning och ska vara utklädda. Jag har även min egna höghatt på mig för Albins är tyvärr för liten. Jädrans skit! Den är ju så himla fin. Tydligen så har jag stort huvud....

Hahah, det kommer se grymt roligt ut på lördag i alla fall! :P







/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0