It´s just another manic Monday...

Ja, inte riktigt min dag idag... :P

Byggvecka igen alltså och den här veckan ska jag lägga golv, sätta dörrar, fönster och även lister...
Och det började inte bra...

Ville bara skrika rakt ut, men som sagt var i skolan brukar jag kunna bita ihop, hehe... :P

Mitt golv var helt knäppt och jag la nog om det fem gånger, innan Mats och Byman kommer och säger att det inte går ihop sig hur man än bär sig åt...

Sedan började jag med fönstret och dörren och det ville sig inte riktigt heller...

Jag borde nog ha tagit kroppkakor, istället för potatisbullar till lunch för jag har nog aldrig sett killarna jobba så snabbt... :P

Men nu tar jag nya tag inför onsdag istället! Blir ju teori och idrott hela dagen imorgon... Sen ska jag försöka hinna med att träna också! ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0