Känner mig inte riktigt piggelin...

Fans jävla skit! Jag har inte tid att bli sjuk nu! POSSITIVA TANKAR! Johanna, DU MÅR BRA!!!

Näe, just nu mår jag inte bra... Sitter insvept i fleecefilt och borde egentligen göra läxor eller nåt. Har mått skit hela dagen; fryser, mår illa, har jätteont i magen och mår allmänt dålig. Jag brukar ju ALDRIG bli sjuk... 

Tänkte faktiskt gå hem ifrån skolan och då är något väldigt mycket fel! Jag hatar att inte kunna vara i skolan och få frånvaro istället... Så jag bet ihop och tänkte att det måste ju förfasen bli bättre, men nej....

Dessutom har vi byggvecka nu och idag började Albin och jag att sätta kök. Det är faktiskt riktigt roligt och idag har vi nästan satt alla överskåpen. :)

Men som sagt; det hade varit ÄNNU roligare om jag mådde BRA!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0