Måndag

Heeeej! :)

Idag gick jag upp vid halv sju och gjorde mig iordning och åt frallor och wienerbröd, som mamma hade varit och köpt. :)

Sedan skjutsade hon mig till bussen i Mönsterås och där mötte jag Emma. :) Var jättelänge sen jag såg henne, så det var kul att prata lite med henne. Förmodligen så ska vi ut på torsdag till Palace, tillsammans med några av hennes vänner. :) Hade egentligen bestämt mig för att INTE gå ut på torsdag, eftersom Magda och jag ska till Mönsterås på fredagkväll, men jag tror jag kan behöva komma ut och träffa lite nytt folk just nu. Dessutom är det otroligt skönt att ha vänner som INTE har som avsikt att supa sönder sig så mycket som möjligt för att kunna gå ut bland folk och umgås UTAN ISTÄLLET gå ut och umgås och ha jäkligt roligt UTAN alkohol. Det är sånna vänner som man ska ta vara på! :)

I skolan har vi haft religion och svenska och det har inte hänt så speciellt mycket...

När jag hade slutat var jag en sväng på Maxi och handlade och då ringde Magda och berättade att hon FÖRHOPPNINGSVIS kommer att få praktisera på Cubus, på det nya Modehuset, i fyra veckor!!! :D Vilket innebär att hon kommer bo här nere hos oss i fyra veckor!!! :D:D:D

Kan det bli bättre???
NEJ!!! :D

Nu ska jag äta mat och sedan iväg på Bodyjam, som startar idag! :D

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Magda :)

Haha!Jag hoppar fortfarande av glädje :) Jag hoppas verkligen att de tar imot mig på söndag!!!

2009-10-19 @ 16:03:06
Postat av: Johanna

Haha, jag tänka mig det! ;) DET KOMMER BLI BÄTTRE ÄN BÄST!!! :D :D :D

Klart att dom kommer ta emot dig, när dom väl får se dig kan dom liksom inte säga nej... ;)

JAG LÄNGTAR!!! :D

2009-10-19 @ 16:15:06
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0