Onsdag

Heej! :)

Första lektionen var ESV och då fortsatte vi att arbeta med våra kort som vi tog igår och gjorde även en analys av byggnaden som vi hade valt. Idag blev det också papparazzifotografering, dock med mobilerna, men hämden är ljuv:





Sedan var det lunch och det var friterad fisk, som jag så fint kallade det... :P Kom ju inte på vad det hette, men det heter ju självklart PANERAD och INTE FRITERAD. :P

Bredvid oss var det tre långa bord reserverade för en massa lärare eller vad det nu var... Och när dom hade ätit färdigt rullade en mattant fram en vagn med kaffe på, åt dom.

Sonny och Simon blev såklart sugna och var på väg fram och ta lite. Vi satt nog där i en halvtimme och bara glodde... Sedan när alla lärare hade gått, kom mattanten fram och rullade iväg vagnen och då psykade Simon henne med blicken, så då stannade hon och frågade om vi ville ha. :P
Haha, vilken särbehandling! :P Alla runt omkring glodde ju inte lite...

Vi fick en hel termos och mjölk och socker om vi ville ha det med. Dessutom slängde hon upp det sista godiset på bordet också... :P Hahah, jag trodde jag skulle dö av skratt eller nåt...











Sedan var det trafikkunskap och jag är nästan klar med hela Astra nu! :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0