Soppatorsk

Hej! :)

Sitter och väntar på att Evelina ska duscha klart Brownie för sen ska vi spela wii...

Idag har vi kört ut min älskade bil till Sibbetorp och först var det ett jäkla liv om vem som skulle köra den. Jag ville självklart köra den eftersom det är MIN och den är himla rolig att köra, men det fick jag inte för pappa och Evelina eftersom jag inte har något körkort än och jag kunde inte övningsköra för pappa för han körde ut motorcykeln... :P Så Evelina körde den och jag blir så frustrerad när jag måste sitta brevid och se hur hon trampar gasen i botten och dessutom kör mitt i vägen, så om vi skulle möta någon är det bara mos kvar...

Inte nog med det; I örnebäck fick vi soppatorsk. Det går liksom inte att lita på mätaren... :P Så pappa körde hem och hämtade bensin och tack och lov, så kom bilen ut hel till Sibbetorp. ;)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag kör inte mitt i vägen! Till skilland från dig som kör ute i diket. Boom-paw ;)

2009-10-04 @ 17:15:03
Postat av: Johanna

Jo, det var ju en meter till vägkanten! Vaddå, ofta jag kör i diket! Har aldrig gjort och kommer förhoppningsvis aldrig göra... ;)

2009-10-04 @ 19:23:57
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0