Tandläkaren :S

Äntligen höstlov! :D

Otroligt skönt att få bo hemma ett tag... Och Pepzi tycker nog det är skönt att ha mig hemma för idag låg han och sov i min säng till elva och ville absolut inte gå upp... ;)

Snart ska vi iväg till Mönsterås för Evelina, jag och Albin har tandläkartid idag... Fy fan säger jag bara! Jag kommer ha MINST tre hål! Avskyr när folk gräver omkring i munnen på mig...

Magda och jag har även planerat att göra dansen som ska vara klar imorgon eftersom det är A-lags match på lördag igen! Antagligen så blir det "Thriller" med Michael Jackson med halloweentema. Känner på mig att det kommer ta hela eftermiddagen för det är inte alltid så lätt att sätta ihop en dans eftersom man inte har någon fantasi... ;) Försökte lite igår, men ibland så går det liksom inte... Hoppas att Magda kan komma på något. :) Och vad ska man vara utklädd till på lördag??? Förvirrad? JA!



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0