Torsdag

Heeej! :)

Torsdag igen alltså! ;)

Idag har jag gjort det sista med golvlisterna och ja, jag är fortfarande inte riktigt vän med lister, foder och sånt där... Får helt enkelt träna mer på det! ;)

När vi skulle gå på rast vid tjugo i tio, så ser vi att det SNÖAR UTE!!! :S Vi fick oss ett gott skratt för typ alla hade tagit på sig vinterkängorna idag och på morgonen frågade Simon om jag inte också skulle göra det, men då sa jag att det är ju inte ens snö ute än och frågade vad dom ska ha på fötterna i vinter, om dom tycker att det är kallt nu...
Men då sa Mattias att det skulle snöa idag och jag bara skrattade åt det...
Men där fick ju jag! :P

Sedan skulle vi börja städa och som alltid så förvinner ALLA så fort det bara går. Till slut var jag själv uppe på loftet och sopade och dammsög för alla andra 10 typ, skyllde på att dom skulle hjälpa till med annat... Mats kom fram till mig och klagade på att alla bara smet, men han måste ju helt enkelt kunna säga ifrån! ;) Men det gjorde han inte...

Efter lunch hade vi teori i murning A och sedan ett prov på det.















Nu kommer nog Ussa hem med kinamat snart! :P  Sedan ska vi iväg och träna! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0