Torsdag

Hejsan! :)

Första lektionen var svenska och då hade vi prov/läxförhör kallade vad ni vill... På romatiken och det var faktiskt lättare än jag trodde. ;)

Sedan var det religion och Micke hade genomgång och vi kollade även på film eller ja film var det inte riktigt, men men...

Efter det var det lunch; kroppkakor, fy usch blä! Vad har dom tänkt att vi som inte är ölänningar ska äta egentligen? För vi alla vet ju att det BARA är ölänningar som äter kroppkakor. ;)

Till sist var det prov i trafikkunskap och jag hoppas verkligen att det gick bra!

Nu blir det iväg och träna dans och bodypump! :)

Blir alltså inte Palace ikväll eftersom jag kommer vara grymt trött imorgon och helgen framåt i så fall och det har jag helt enkelt inte tid med. ;)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0