Vaccin eller inte???

Dagens disskussion har varit om man ska ta vaccin mot svininfluensan eller inte...

I fredags fick vi hem papper om att dom ska ha vaccination på skolan och jag är helt förvirrad. Vet inte om jag ska vaccinera mig eller inte?! Det kan ju vara bra att vara vaccinerad, så behöver man inte oroa sig för att få skiten och slippa bli sjuk och missa skolan MEN hur testat är det egentligen??? Mattias sa att man kan bli förlamad av det! :S Vet ju inte hur mycket man ska tro på...

Åhhh, jag kan verkligen inte bestämma mig!

/Johanna


Kommentarer
Postat av: frida

mamma ska ta det imorgon eller nästa vecka så jag väntar att bestämma mig tills hon har tagit de för då vet man om hon är förlamad eller inte ;) snäll(A)

2009-10-15 @ 20:41:22
Postat av: Johanna

Hahah, du är för rolig du Frida! ;)

Jag vet inte hur jag ska göra än! :S

2009-10-15 @ 21:20:02
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0