Ännu en byggvecka!

Hej!

Alltså ännu en vecka med murning A. Måste erkänna att jag inte såg fram emot ännu en måndag och ännu mera murning, men jag vet inte vad som hände idag. Gjorde i alla fall fem shift idag! :D Kan ju tala om att det är liiite skillnad ifrån förra veckan, då jag gjorde tre på typ två dagar... hehe
Är man perfektionist så är man, men nu får ni ju inte tro att min murstock är helt perfekt för det är den inte. Långt ifrån, men det liknar i alla fall en... ;)

/Johanna


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Om du vill förstöra mitt liv så visst, ignorera mig, prata skit, sprid rykten (vad det nu finns att säga om mig...) bara tryck ner mig ännu mer...
Bara du mår bättre av det!

Jag orkar inte tjafsa och bråka, har gått förbi det stadiet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0