Bauhaus

Hej! :D

Har nyss ätit tacos med Ussa ute på balkongen. :P

Dagen började med stress; upp tidigt, slänga i sig frallorna, på med kläder och smink, ner med det sista i väskan, slänga sig in i bilen och mot bussen i Mönsterås.... Tur att mamma lugnade ner mig liiiite i alla fall...
J:"Tror du vi hinner till bussen"
M: "Ja, annars kör vi väl ifatt den!"

Det kan lätt bli stressigt på morgonen när man inte orkar gå upp...

Väl på bussen mötte jag Britta. :) Det var ett tag sen jag såg henne så det var trevligt att prata lite med henne. :)

I Kalmar mötte Ussa mig med bilen och vi åkte till lägenheten och jag packade upp mina saker.

Vid halv tio cyklade jag iväg till skolan, lånade Ussas cykel eftersom min är helt tom...

Först hade vi samling och pratade om lite regler och så. Efter det gick vi runt och kollade lite och Mats berättade lite om vad vi ska göra i höst. :)

Sedan var det lunch, satt och försökte få kontakt med Elin. Men inte fasen såg hon mig! :P Träffade i alla fall målartjejerna. :D

Efter det var det ju bara till att cykla tillbaka till nybygget och då samlades vi igen och delade in oss i grupper. Sedan skulle både A och B klassen åka iväg till olika ställen och leta prisuppgifter på alla sakerna som vi har fått. Efter det skulle vi se var det var billigast någonstans...

Vår grupp fick i uppgift att kolla Bauhaus så vi var cirka 10 pers som tryckte in oss i byggbussen och Mats skjutsade bort oss till Bauhaus. Vi trodde ju att det skulle vara ganska så lätt att hitta alla saker, men där fick ju vi!



Irrade omkring och alla frågade nog personalen 1000 gånger, men dom visste typ ingenting!



Micke frågar personalen om hänglod...



Hon trodde hon vissste var det var, men hittar det inte...



Så då ringer hon till en annan personal...

Personalen: "Vad ska ni ha det till?"
Vi: "Vi vill veta prisuppgifterna."
Personalen: "Men vad ska ni ha det till?"
Vi: "För att se att något är i lod!"
Personalen: "Det är nog borta vid tapeterna..."

Men nej inte fasen var det det!

Hahahaha.... :P



/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Roliga skoluppgifter ni har, och vilka snygga stalkerbilder du har tagit :P Träffade Magda i affären idag och hon såg ut att trivas. Ha det bra och sluta terrorisera personalen på byggvaruhusen ;)

2009-09-07 @ 17:16:52
Postat av: Johanna

Hahaha, ja riktigt kul faktiskt! :P



Jag är bäst på att ta kort! ;)



Vad bra! :D Ska ringa henne sen...



Detsamma du och personalen finns ju där för att hjälpa till!!! ;)

2009-09-07 @ 17:24:19
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0