Kaggjogg och murning!

Heeej! :)

Nyss hemkommen ifrån skolan! :) Sitter och väntar på att Ussa ska komma hem, så vi kan börja med maten. :P Tror det blir kyckling... Mums! :P

Dagen började med sovmorgon.

När jag hade ätit frukost och gjort mig iordning, cyklade jag till skolan och mötte Tilda, Jenny och Frida. :) Vi fick nämligen skjuts bort till Stensö, där Kaggjoggen skulle vara. Fast egentligen var det ju då bara målarna som skulle få skjuts, men jag lyckades klämma in mig på ett hörn... ;)

Sedan gick vi alltså 5 km; det var jättemycket folk och trångt, dessutom väldigt varmt!

När vi kom tillbaka skulle lärarna ta närvaron och det tog typ 50 år, men efter mycket om och men kom vi där ifrån och typiskt nog fick vi ingen skjuts tillbaka, utan blev tvungna att gå ännu mer...

Väl inne i matsalen var maten slut och det var även där jättemycket folk...

Det blev stressigt värre och efter en snabb lunch cyklade jag bort till nybygget och bytte om.

Vi hade samling och sedan delades klassen in i två grupper och hälften började med murning och dom andra ska sätta kök tror jag... Eller så var det dörrar, fönster, lister m.m...

Hur som helst så åkte jag på murningen. Åhhh, jag älskar verkligen att mura! INTE! Men men det är smällar man får ta... ;)

Nu tror jag hon dyker upp snart!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0