Morgonpromenad

Heej! :)

Eftersom våran ESV är inställd idag, så fick jag ju då ännu längre sovmorgon. Så jag vaknade väl runt halv nio eller nåt och då bestämnde vi oss för att ut och gå innan frukost. Så det blev en timmes morgonpromenad och sedan frukost. :)

Jag ska iväg till skolan vid 14:00 och ha trafikkunskap till 16:40, men jag tror dom skulle försöka övertala Magnus att ställa in lektionen eftersom en del bor långt bort och har därför en håltimme på 4 timmar, eftersom vissa läser matte B på morgonen. Dock så tror jag inte att dom har lyckats med det, utan det blir lektion. Jag sitter här och försöker leta reda på det...

Nu ska jag gå och göra mig iordning!

Ha en bra dag! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0