Murning!

Hej hej! :)

Ja, det är typ bara murning som snurrar runt i huvudet på mig! :P Skulle skriva in www.facebook.se i webbläsaren eller vad det nu kallas, men istället blev det www.murning.se. Hahah, jag har blivit järntvättad dom här två veckorna...

Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men det är faktiskt kul att mura! :S Vad har hänt med mig egentligen???

Jag blev klar med min murstock idag och Ola bedömde den. :) Jag fick en sjua av en tia så jag är mer än nöjd!:D Jag hatade verkligen murning innan och i ettan tror jag att jag fick en femma på mitt så kallade hörn, som vi gjorde...
Så jag har verkligen utvecklats dom här två veckorna! :D

Ska försöka komma ihåg att ta en bild imorgon på mitt mästerverk! ;)

Nu ska bara håret torka, sedan blir det till att sova!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0